Thursday, October 23, 2014

Hur gick det sen då ?



Många frågar.... så här kommer en sista uppdatering på bloggen (det är ju för tusan en segelblogg !)
Dom här tre stiften har jag innanför tummen, strålbenet heter det visst, det var av på två ställen. Om en månad skall jag dit igen och göra en röntgen och sen beroende på statusen då, får jag reda på vad som händer sen.
Jag håller på att göra ett vattentättfodral så att jag skall kunna bada och duscha, och när det slutar göra ont inuti bandaget blir väl livet nästan som vanligt.
Sjukhuset var ganska fint, jag lärde mig en massa franska under mina dagar där så nu kan jag säga både. Parlez-vous anglais, Merci och Dáccord

4 comments:

  1. Skönt att du är hemma igen! Hoppas nu det läker fint och att ontet under gipset försvinner!

    ReplyDelete
  2. Sicket äventyr!
    Gör det väldigt ont? på en skala 1-10 där 10 är det ondaste du nånsin haft?
    Ska bli spännande att se bild och få rapport från vattentättfodral.
    Ännu en nyttig franskglosa: Zut alors! (uttal zzytt alåårr) betydet typ Fasiken Också! Bra att ta till om det kommer in vatten i vattentättfodral.

    ReplyDelete